Opis
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter, sylab i wyrazów
Autor: Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter oraz sylab przeznaczone są dla:
- dzieci z wychowania przedszkolnego,
- uczniów z trudnościami w mówieniu i rozpoznawaniu, czytaniu liter, sylab otwartych i zamkniętych,
- uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej,
- uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
- uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
- uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
- uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Spis treści
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter, sylab i wyrazów
Autor: Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
a. Wspomaganie rozwoju percepcji wzrokowej. Ćwiczenia na materiale literowym – wprawki w czytaniu
b. Rozpoznawanie, wskazywanie i czytanie liter, dwuznaków, trójznaków
c. Kształtowanie pojęcia litery jako znaku graficznego głoski
d. Rozpoznawanie i czytanie liter podobnych do siebie pod względem graficznym
e. Czytanie sylab otwartych i zamkniętych. Dywaniki sylabowe