• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-31322_20358_150x190

KARTY PRACY Z EDUKACJI POLONISTYCZNEJ DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI. CZĘŚĆ 1. ZAKRES ĆWICZEŃ DOSKONALĄCYCH OPANOWANIE UMIEJĘTNOŚCI ROZPOZNAWANIA I CZYTANIA LITER, SYLAB I WYRAZÓW

  • Wydawca: Difin
  • Rok wydania: 2020
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 71
  • Oprawa: teczka
  • ISBN: 9788380859043
 
40,00 zł
35,90 zł 35,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter, sylab i wyrazów

Autor: Alicja Tanajewska, Renata Naprawa

Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter oraz sylab przeznaczone są dla:
- dzieci z wychowania przedszkolnego,
- uczniów z trudnościami w mówieniu i rozpoznawaniu, czytaniu liter, sylab otwartych i zamkniętych,
- uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej,
- uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
- uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
- uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
- uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.

Spis treści

Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter, sylab i wyrazów

Autor: Alicja Tanajewska, Renata Naprawa

a. Wspomaganie rozwoju percepcji wzrokowej. Ćwiczenia na materiale literowym – wprawki w czytaniu
b. Rozpoznawanie, wskazywanie i czytanie liter, dwuznaków, trójznaków
c. Kształtowanie pojęcia litery jako znaku graficznego głoski
d. Rozpoznawanie i czytanie liter podobnych do siebie pod względem graficznym
e. Czytanie sylab otwartych i zamkniętych. Dywaniki sylabowe

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia
Renata Naprawa Alicja Tanajewska

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY