• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-1479_19907_150x190

KOMUNIKOWANIE INTERPERSONALNE W PIELĘGNIARSTWIE.

  • Wydawca: PZWL
  • Rok wydania: 2019
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 290
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-200-5295-4
 
79,00 zł
67,20 zł 67,20 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej.
Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia.
W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.

Spis treści

1. SPOTKANIE - KOMUNIKACJA - DIALOG. WARUNKI WSTĘPNE.
2. PODSTAWY TEORETYCZNE PROCESU KOMUNIKOWANIA.
3. KOMUNIKOWANIE SIĘ W PIELĘGNIARSTWIE - ZASADY OGÓLNE.
4. SPECYFICZNE PROBLEMY KOMUNIKOWANIA SIĘ Z OSOBAMI W RÓŻNYCH STANACH CHOROBOWYCH.
5. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PROMOCJI ZDROWIA.
6. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA SIĘ PIELĘGNIARKI.
7. KOMUNIKOWANIE W DZIAŁALNOŚCI BADAWCZEJ I NAUKOWEJ.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY