• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2 (4 latek)

MYŚLĘ, CZYTAM, RYSUJĘ ROZWOJOWY MODEL TERAPII ZESZYT 2 (4 LATEK)

  • Wydawca: Arson
  • Rok wydania: 2013
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 128
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-61022--30-5
 
27,00 zł 27,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Rozwojowy model terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.

Zadania zawarte w książkach Myślę, czytam, rysuję są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty.

Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które   umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności   rozwojowych dziecka. Pozwolą  oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.

Książeczki Myślę, czytam, rysuję przeznaczone są dla:
- dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,
- dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości  w rozwoju.

Książki Myślę, czytam, rysuję to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka.

Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.

Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach   dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki),   od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.

Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia
Agnieszka Bala

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY