• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt ćwiczeń 6 - Kategoryzacja tematyczna

STYMULACJA PRAWEJ I LEWEJ PÓŁKULI MÓZGU ZESZYT ĆWICZEŃ 6 - KATEGORYZACJA TEMATYCZNA

  • Wydawca: Arson
  • Rok wydania: 2012
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 120
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-61022-26-8
 
20,00 zł 20,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Zeszyty ćwiczeń z serii Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu są przeznaczone dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka

Zadania zawarte w książeczce uczą dostrzegania szczegółów obrazka, analizowania elementów narysowanego schematu rysunku oraz samodzielnego tworzenia ilustracji tematycznych (do podanego wzoru należy dorysować różne elementy, tworząc za każdym razem inny obrazek). 

Propozycje mogą być wykorzystane także do ćwiczeń sekwencji słuchowo-ruchowych: dorosły rysuje wzór podstawowy i wyjaśnia który obrazek będzie wykonywany. Wydaje polecenie, np: oko ,ucho, ogonek. Dziecko realizuje sekwencje i według podane kolejności dorysowuje oko, ucho, ogonek, do podstawowego wzoru.

Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.

Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.

Pozycja Zeszyt ćwiczeń 6 - Kategoryzacja tematyczna składa się ze 120 czarno-białych stron 

Seria Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu polecana jest przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską.

Tagi: pomoce logopedyczne , logopedia książka ,

Spis treści

Karta A (1-13)
Tworzenie kategorii
Dziecko ma za zadanie dorysować elementy do podanego wzoru lub narysować ilustrację w ramce. W ten sposób powinno utworzyć kategorię (str. 1-9)
Dziecko ma za zadanie dorysować elementy do podanego wzoru, tworząc samodzielnie kategorie tematyczne (str. 10-13)
Na każdej stronie tworzy trzy odmienne kategorie

Karta B (14-30)
Dzielenie elementów ze względu na podane kryterium

Dziecko ma za zadanie połączyć strzałka ilustracje podane pod ramkami z podaną kategorią

Karta C (31-38)
Dzielenie elementów ze względu na podane kryterium
Dziecko ma za zadanie połączyć strzałka ilustracje podane pod ramkami z podaną kategorią

Karta D (39-49)
Włączanie elementu do kategorii
Dziecko ma za zadanie połączyć strzałka ilustracje podane pod ramkami z podaną kategorią

Karta E (50-56)
Wyłączanie elementu z kategorii
Dziecko ma za zadanie skreslić obrazek, który nie pasuje do podanej kategorii

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia
Agnieszka Bala

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY