• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.

PSYCHOLOGIA PRACY / ORGANIZACJE / BIZNES

  • Wyświetlanie
  • Sortuj wg
  • Cena
Ilość produktów: 33

Psychologia biznesu – książki i poradniki 

Psychologia w biznesie odgrywa bardzo ważną rolę. W wielu innych, tak i w tym przypadku, tłumaczy ona wiele zjawisk wynikających z ludzkiego postępowania. W końcu w sferze zawodowej nieustannie ścieramy się z wieloma ludźmi, z którymi wchodzimy w określone interakcje. Ponadto psychologia pracy pozwala wytyczyć sobie swoją ścieżkę zawodową, którą pragniemy podążać.  

Księgarnia psychologiczna Medicon ma w swoich zbiorach wiele książek poświęconych zarówno tematyce psychologii biznesu jak i pracy. Dzięki nim czytelnik może zrozumieć procesy odbywające się w trakcie jego kariery.

49,00 zł
43,90 zł
Q edukacji cyfrowej
Małgorzata Sieńczewska, Aleksandra Szyller, Marlena Plebańska
59,00 zł
53,10 zł
48,00 zł
43,20 zł
39,00 zł
35,90 zł
39,90 zł
35,10 zł
95,00 zł
85,50 zł
59,00 zł
53,10 zł
37,80 zł
33,30 zł
70,00 zł
63,00 zł
Zdobywanie fortuny
M.R. Kopmeyer
14,90 zł
32,00 zł
28,80 zł
Oblicza patologii zawodowych i społecznych
Grzegorz Ignatowski, Łukasz Sułkowski, Zbysław Dobrowolski
65,00 zł
58,50 zł
Wsparcie społeczne, stres i zdrowie
Helena Sęk, Roman Cieślak
49,00 zł
43,10 zł
Pracoholizm inaczej
Lucyna Golińska
45,00 zł
39,60 zł
Stres w organizacji
Tadeusz Konieczny
33,00 zł
29,70 zł
49,00 zł
43,00 zł
44,90 zł
40,41 zł
49,00 zł
41,90 zł
44,90 zł
39,60 zł
45,00 zł
39,60 zł
49,00 zł
44,10 zł
Nakład wyczerpany
Psychologia konfliktów Praktyka radzenia sobie ze sporami
Stanisław Chełpa, Tomasz Witkowski
31,90 zł
28,70 zł
Nakład wyczerpany
50,00 zł
45,00 zł
Nakład wyczerpany
99,00 zł
87,90 zł
Nakład wyczerpany

Godną polecenia pozycją jest „Psychologia w biznesie. Nowe perspektywy” autorstwa Zofii Ratajczak. Bardzo współcześnie traktuje ona o roli psychologii w światowej gospodarce rynkowej. Poradnikiem, który stał się światowym bestsellerem, jest „Inteligencja emocjonalna. Sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, lecz od umiejętności kierowania emocjami". Lektura tej książki pomaga uświadomić sobie czytelnikowi, o tym, jak ważna jest inteligencja emocjonalna i że z biegiem czasu można się jej nauczyć. Inną pozycją, która przedstawia wiele wskazówek, szczególnie dla osoby zarządzającej, jest „Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio”. Pozwala ona zaznajomić się z ważnymi aspektami kierowania ludźmi. Z pewnością skorzysta z niej każdy szef. Natomiast „Wypalenie zawodowe. Przyczyny i zapobieganie” pomaga znaleźć sens i motywację w pracy zawodowej, dla tych, którzy z różnych powodów ją utracili i pragną je odzyskać, by na nowo spełniać się w swojej pracy.   

Ilość produktów: 33