• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-31276_20310_150x190

TRENING MIĘŚNI POŚLADKOWYCH. JAK ZBUDOWAĆ SIŁĘ, POPRAWIĆ SYLWETKĘ I OSIĄGNĄĆ SPORTOWE CELE

  • Wydawca: Galaktyka
  • Rok wydania: 2020
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 608
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 9788375797961
 
149,90 zł
119,90 zł 119,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Trening mięśni pośladkowych.

Jak zbudować siłę, poprawić sylwetkę i osiągnąć sportowe cele

Autor: Bret Contreras, Glen Cordoza

Bret Contreras opracował metodę budowy kształtnych, jędrnych i silnych pośladków. Pomoże ci ona uzyskać wymarzoną sylwetkę, a także osiągać coraz lepsze efekty w różnych dyscyplinach sportu. Biegacze dowiedzą się, jak ustabilizować pozycję ciała podczas biegu. Crossfiterzy i trójboiści znajdą skuteczny sposób zabezpieczenia kręgosłupa i uniknięcia kontuzji pleców. Kulturyści poznają tajniki kształtowania pośladków oraz budowania zrównoważonej sylwetki. Sportowcy uprawiający inne dyscypliny dowiedzą się, jak w nowy sposób poprawić siłę, szybkość i zwinność.

Ta książka krok po kroku wprowadzi cię w tajniki treningu mięśni pośladkowych:

  • poznasz różnorodne odmiany podstawowych ćwiczeń, takich jak unoszenie bioder w podporze grzbietu, martwy ciąg i przysiad,
  • dowiesz się, jak poprawnie wykonywać ćwiczenia i jak dobierać je do swoich celów treningowych,
  • znajdziesz przykładowe szablony treningów, dopasowane do różnych celów i upodobań,
  • poznasz proste zasady planowania diety, które pomogą ci w spalaniu tłuszczu i osiągnięciu wymarzonej sylwetki,
  • otrzymasz 12-tygodniowe programy treningowe dostosowane do stopnia zaawansowania,
  • dowiesz się, jak stworzyć własny program treningowy, aby skuteczniej realizować swoje cele.

Poradnik Breta Contrerasa i Glena Cordozy jest doskonałym uzupełnieniem wiedzy dostępnej w najważniejszych książkach na temat świadomego oraz bezpiecznego podejścia do sportu i zdrowia, takich jak Bądź sprawny jak lampart (K. Starrett), Zacznij od siły (M. Rippetoe) oraz Nowoczesny trening siłowy (I. King). Trening mięśni pośladkowych jest adresowany zarówno do osób, które uprawiają sport amatorsko, jak i do zawodowców. Książka powinna znaleźć się także w biblioteczce każdego trenera i fizjoterapeuty.

Spis treści

Trening mięśni pośladkowych.

Jak zbudować siłę, poprawić sylwetkę i osiągnąć sportowe cele

Autor: Bret Contreras, Glen Cordoza

Część 1. Dlaczego trening pośladków jest ważny

Część 2. Trening siłowy i sylwetkowy a nauka

Część 3. Trening siłowy i sylwetkowy jako sztuka

Część 4. Periodyzacja i programy treningowe

Część 5. Ćwiczenia

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY