• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Wskazuję nazywam rozumiem Część 3 Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

WSKAZUJĘ NAZYWAM ROZUMIEM CZĘŚĆ 3 JAK UCZYĆ DZIECI Z AUTYZMEM RÓŻNICOWANIA PYTAŃ

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2019
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 53
  • Oprawa: teczka
  • ISBN: 978-83-8080-157-8
 
36,00 zł
32,90 zł 32,90 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Wskazuję nazywam rozumiem Część 3 Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Autor: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska

Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się:

  • instrukcja (przykłady ćwiczeń);
  • 36 kart z fotografiami miejsc;
  • 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
  • spis miejsc i postaci.

Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY