WSKAZUJĘ NAZYWAM ROZUMIEM CZĘŚĆ 3 JAK UCZYĆ DZIECI Z AUTYZMEM RÓŻNICOWANIA PYTAŃ
- Wydawca: Harmonia
- Rok wydania: 2019
- Wydanie: I
- Ilość stron: 53
- Oprawa: teczka
- ISBN: 978-83-8080-157-8
32,90 zł
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 32,90 zł
Wskazuję nazywam rozumiem Część 3 Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Autor: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się:
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.
Stwardnienie rozsiane to choroba, która charakteryzuje się uszkodzeniem osłonek...
czytaj więcejZapalenie tęczówki to jedno z poważniejszych schorzeń okulistycznych, które...
czytaj więcejAmyloidoza jest schorzeniem, które wciąż pozostaje zagadką dla wielu pacjentów...
czytaj więcejAlkaptonuria, znana także jako ochronoza, jest uwarunkowaną genetycznie chorobą...
czytaj więcejZespół Sharpa, znany również jako mieszana choroba tkanki łącznej (MCTD, Mixed...
czytaj więcejZespół Edwardsa, czyli trisomia 18, jest jednym z najbardziej powszechnych zespołów...
czytaj więcejOstra białaczka promielocytowa (APL) to jeden z najbardziej skomplikowanych i zarazem...
czytaj więcejZespół Marfana to choroba genetyczna, która wpływa na różne układy i narządy...
czytaj więcejBiałaczka plazmocytowa, znana również jako szpiczak mnogi, jest rodzajem nowotworu...
czytaj więcejW codziennej praktyce medycznej spotykamy się z różnymi stanami zdrowotnymi, które...
czytaj więcej