WSKAZUJĘ NAZYWAM ROZUMIEM CZĘŚĆ 3 JAK UCZYĆ DZIECI Z AUTYZMEM RÓŻNICOWANIA PYTAŃ
- Wydawca: Harmonia
- Rok wydania: 2019
- Wydanie: I
- Ilość stron: 53
- Oprawa: teczka
- ISBN: 978-83-8080-157-8
32,90 zł
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 32,90 zł
Wskazuję nazywam rozumiem Część 3 Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Autor: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się:
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.
Fosfataza alkaliczna to enzym, który odgrywa kluczową rolę w wielu procesach biologicznych....
czytaj więcejRumień zakaźny to stosunkowo łagodna infekcja wirusowa, która najczęściej dotyka...
czytaj więcejZespół jelita drażliwego jest przewlekłą chorobą przewodu pokarmowego o charakterze...
czytaj więcejSzkarlatyna to choroba zakaźna, która dotyka dzieci w każdym wieku. Mogą zarazić się...
czytaj więcejRóżeniec górski to roślina, która działa na organizm wielotorowo. Wspiera ona układ...
czytaj więcej