• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Rozwijanie umiejętności życiowych u dzieci z autyzmem lub zespołem Aspergera

ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI ŻYCIOWYCH U DZIECI Z AUTYZMEM LUB ZESPOŁEM ASPERGERA

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2016
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 344
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7744-120-6
 
44,00 zł
39,60 zł 39,60 zł PLN 1
Dostawa od 8.50 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Z Przedmowy:

Jennifer Myers przedstawia praktyczne metody dostarczania wzorców postępowania i zapewnienia wsparcia, dzięki którym osoby na spektrum autystycznym mogą prowadzić produktywne, satysfakcjonujące życie.

Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i prosić o pomoc. Rodzice i nauczyciele osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu mają znaczący wpływ na funkcjonowanie swoich wychowanków w świecie.

Książka zawiera wiele konkretnych przykładów, jak rozwijać umiejętności ważne w codziennym życiu. Jennifer McIlwee Myers pisze z wyjątkowej perspektywy – zespół Aspergera rozpoznano u niej dopiero w wieku dorosłym, z kolei u jej brata autyzm zdiagnozowano jeszcze w dzieciństwie. Dzięki temu Czytelnik może utwierdzić się w przekonaniu, że świadome rozwijanie umiejętności życiowych u osób z autyzmem lub zespołem Aspergera jest bardzo ważne od najmłodszych lat.

Tłumacze: Sorensen Patricia

Tagi: zespół aspergera u dzieci , zespoł Aspergera u dzieci ,

Spis treści

  • Przedmowa.
  • Podziękowania.
  • Wprowadzenie.

Część 1: Najpierw przeczytaj mnie.

  • Rozdział 1 Dlaczego Ty? Dlaczego ja? Dlaczego umiejętności życiowe?
  • Rozdział 2 Układ odniesienia.
  • Rozdział 3 Sukces buduje się na umiejętnościach życiowych.
  • Rozdział 4 Dziwny świat terminologii autyzmu.

Część 2:Uczenie umiejętności życiowych dziecka na spektrum: pomysły i przykłady.

  • Rozdział 5 Nauka uczenia się.
  • Rozdział 6 Mów to, co musisz powiedzieć.
  • Rozdział 7 Przekazuj informacje na kilka róznych sposobów.
  • Rozdział 8 Jak przekazać informacje: mów językiem, który twoje dziecko rozumie.
  • Rozdział 9 Powtarzanie i wytrwałość.
  • Rozdział 10 Okazje do nauki, okazje do osiągnięcia sukcesu.
  • Rozdział 11 Wykorzystaj zainteresowania swojego dziecka.
  • Rozdział 12 Nastawienie, które prowadzi do zwycięstwa (i to, które do niego nie prowadzi).

Część 3: Konkretne umiejętności życiowe.

  • Rozdział 13 Wprowadzenie do konkretnych umiejętności.
  • Rozdział 14 Prace domowe i więcej.
  • Rozdział 15 Prace domowe, część druga:jak mówić dziecku, co ma robić.
  • Rozdział 16 Prace4 domowe, częsć trzecia: więcej o uczeniu prac domowych.
  • Rozdział 17 Punktualnośc.
  • Rozdział 18 Stosowne ubranie.
  • Rozdział 19 Maniery, maniery, maniery.
  • Rozdział 20 Życzliwość to umiejętność życiowa.
  • Rozdział 21 Ucz konkretów życzliwości.
  • Rozdział 22 Wypady poza dom uczą umiejętności życiowych.
  • Rozdział 23 Ucz specjalnych umiejętności, które potrzebne są osobą z autyzmem.
  • Rozdział 24 Umiejętności życiowe dla osób na spektrum: problemy z przechodzeniem do innych zajęć i obsesje na punkcie gier komputerowych.
  • Rozdział 25 Uczenie się, jak spędzać czas.
  • Rozdział 26 radzenie sobie z kwestiami sensorycznymi.

Część 4: Bardzo ważne umiejętności, które każdy musi opanować.

  • Rozdział 27 Pierwsza bardzo ważna umiejętność: ćwiczenia dla zdrowia psychicznego i fizycznego.
  • Rozdział 28 Druga bardzo ważna umiejętność: dobre nawyki senne.
  • Rozdział 29 Trzecia bardzo ważna umiejętność: radzenie sobie z błędami i niepowodzeniami.
  • Rozdział 30 czwarta i ostatnia bardzo ważna umiejętność: rozumienie metod terapii poznawczo-behawioralnej.
  • Posłowie. 
  • Słowniczek.
  • Zalecane materiały.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY