
METODYKA NAUCZANIA ORTOGRAFII – ZESTAW ĆWICZEŃ I ZASAD ORTOGRAFICZNYCH DLA UCZNIÓW KLAS 4–6
- Wydawca: Harmonia
- Rok wydania: 2015
- Wydanie: I
- Ilość stron: 180
- Oprawa: miękka
- ISBN: 9788371347078
21,50 zł
18,90 zł
18,90 zł
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł
Opis
METODYKA NAUCZANIA ORTOGRAFII – zestaw ćwiczeń i zasad ortograficznych dla uczniów klas 4–6
Autor: Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Ludwika Styn, Danuta Bigott
Książka zawiera podstawowe i niezbędne wiadomości dotyczące metodyki nauczania ortografii oraz opanowania przez uczniów umiejętności przestrzegania poprawności ortograficznej w zakresie poznanych zasad i reguł. Zamieszczone w publikacji zestawy ćwiczeń ortograficznych przeznaczone dla uczniów klas 4–6 uwzględniają zasadę stopniowania trudności oraz wymagane treści nauczania zawarte w podstawie programowej.
Opinie
Alicja Tanajewska
- Pomóż dzieciom zrozumieć świat Programy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej...
- Nie jesteś sam Programy edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością...
- Rosnę radośnie. Zasady udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej...
- Dziecko sześcioletnie w szkole - dobry start
- Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- Program zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz korekcyjno-kompensacyjnych...
- Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu...
- Nauka czytania od A do Z metodą sylabową
- Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu...
- Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Nadeszła zima Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Przyszła wiosna Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Nareszcie lato Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Jest już jesień Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACY – część 1 Karty pracy dla II etapu...
- PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACY Karty pracy dla II etapu nauczania...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla II etapu...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 4 Karty pracy dla II etapu...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Przewodnik nauczyciela
- Programy pracy szkoły. Program wychowawczy. Szkolny program profilaktyki....
- INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla I etapu nauczania uczniów...
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 1: SAMOOBSŁUGA
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 2: USPOŁECZNIENIE
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 3: SFERA POZNAWCZA
- Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
- Uczę się samodzielności Przewodnik dla nauczyciela
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...