
PROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCH ORAZ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH DLA UCZNIÓW KLAS 1-3 EDUKACJA POLONISTYCZNA
- Wydawca: Harmonia
- Rok wydania: 2015
- Wydanie: I
- Ilość stron: 80
- Oprawa: miękka
- ISBN: 978-83-7134-773-3
ilość opinii: 1
13,00 zł
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł
nakład wyczerpany - produkt niedostępny u wydawcy
Opis
Książka Program zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów klas 1-3 wspomoże nauczycieli i terapeutów w kompleksowym objęciu ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną zarówno w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych, jak i organizowanych zajęć specjalistycznych. Autorki prezentują między innymi zadania wychowawców, nauczycieli i terapeutów, a także omawiają dokumentację i rodzaje ćwiczeń w nauczaniu języka polskiego.
Opinie
- autorki 10 September 2016
- ocena:
- Publikacja „Program zajęć dydaktyczno- wyrównawczych oraz korekcyjno- kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu Zestaw ćwiczeń edukacji polonistycznej dla uczniów klas 1-3” została napisana z myślą o uczniach mających specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu oraz nauczycielach uczących tych uczniów . Umożliwi ona nauczycielom w lepszym stopniu objęcie ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną zarówno w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych jak również w ramach zorganizowanych zajęć specjalistycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno – pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach W pierwszym rozdziale znajdują zaprezentowano wybrane zagadnienia z metodyki edukacji polonistycznej. Omówiono rodzaje ćwiczeń w edukacji polonistycznej. Są to: ćwiczenia w mówieniu, ćwiczenia w czytaniu i opracowywaniu tekstów, ćwiczenia w pisaniu , ćwiczenia gramatyczne, ćwiczenia ortograficzne W drugim rozdziale zawarte omówiono specyficzne trudności w nauce czytania i pisania: dysleksję rozwojową, dysgrafię, dysortografię. Przedstawiono symptomy wskazujące na występowanie dysleksji rozwojowej u ucznia klas 1–3. W trzecim rozdziale znajduje się Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu wynikającymi z deficytów rozwojowych percepcji wzrokowej, słuchowej, kinestetycznej (motoryki dużej i małej). W czwartym rozdziale znajduje się Program zajęć dydaktyczno wyrównawczych, dla uczniów klasy pierwszej trudnościami w czytaniu i pisaniu. z podziałem na poszczególne klasy. W rozdziale piątym znajduje się zestaw ćwiczeń dla uczniów klas 1-3 kompensacyjno – korekcyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu z podziałem na poszczególne klasy. Ćwiczenia mogą być wykorzystane zarówno na zajęciach edukacyjnych jak również na zajęciach specjalistycznych i dodatkowych takich jak : dydaktyczno-wyrównawczych, kompensacyjno –korekcyjnych dla uczniów klas 1-3
Alicja Tanajewska
- Pomóż dzieciom zrozumieć świat Programy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej...
- Nie jesteś sam Programy edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością...
- Rosnę radośnie. Zasady udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej...
- Dziecko sześcioletnie w szkole - dobry start
- Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu...
- Nauka czytania od A do Z metodą sylabową
- Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu...
- Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Nadeszła zima Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Przyszła wiosna Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Nareszcie lato Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Jest już jesień Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACY – część 1 Karty pracy dla II etapu...
- PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACY Karty pracy dla II etapu nauczania...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla II etapu...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 4 Karty pracy dla II etapu...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Przewodnik nauczyciela
- Programy pracy szkoły. Program wychowawczy. Szkolny program profilaktyki....
- INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla I etapu nauczania uczniów...
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 1: SAMOOBSŁUGA
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 2: USPOŁECZNIENIE
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 3: SFERA POZNAWCZA
- Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
- METODYKA NAUCZANIA ORTOGRAFII – zestaw ćwiczeń i zasad ortograficznych...
- Uczę się samodzielności Przewodnik dla nauczyciela