• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-31409_20447_150x190

NOWE STYLE KONSUMPCJI

  • Wydawca: Difin
  • Rok wydania: 2020
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 144
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 9788366491083
 
49,00 zł
43,60 zł 43,60 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Nowe style konsumpcji

Autor: Aleksandra Badora, Krzysztof Kud, Magdalena Celińska, Oliwia Drążek, Emilia Klimkiewicz, Dorota Majewska, Anna Pasek, Agnieszka Snopek

W publikacji zwrócono uwagę na nowe drogi konsumpcji oparte na dietach nowej generacji i na zmianach w Piramidzie Żywieniowej. Omówiono korzyści płynące z konsumowania orzechów i suszonych owoców jako ważnych elementów nowych stylów żywieniowych. Wskazano na wady i zalety wzbogacania żywności w „pierwiastki życia” konieczne dla zdrowia człowieka. Zaakcentowano także znaczenie równowagi kwasowo- zasadowej w konsumowaniu różnych rodzajów napojów, obecnych w dietach naszych czasów. Przeanalizowano również zachowania zakupowe konsumentów w kontekście łańcuchów logistycznych oraz jakości produktów żywnościowych spożywanych przez konsumentów. Niniejsza monografia przeznaczona jest zarówno dla studentów i ludzi nauki, zainteresowanych zmieniającymi się stylami konsumpcji wśród społeczeństw naszych czasów, jak również dla wszystkich czytelników zaangażowanych w nowe, zdrowe podejście do jakości życia. Autorzy niniejszej publikacji są przekonani, że książka ta wniesie nowy powiew i nowe spojrzenie na zdrowy, zbilansowany styl życia ludzi w XXI wieku.

Spis treści

Nowe style konsumpcji

Autor: Aleksandra Badora, Krzysztof Kud, Magdalena Celińska, Oliwia Drążek, Emilia Klimkiewicz, Dorota Majewska, Anna Pasek, Agnieszka Snopek

Rozdział 1. Spożycie surowców roślinnych w unii europejskiej
Rozdział 2. Diety nowej generacji
Rozdział 3. Zmiany w piramidzie żywieniowej Polaków
Rozdział 4. Suszone owoce i orzechy w zdrowej diecie człowieka
Rozdział 5. Wzbogacenia żywności w pierwiastki chemiczne
Rozdział 6. Napoje a równowaga kwasowo-zasadowa człowieka
Rozdział 7. Logistyka produktów żywnościowych a zachowanie konsumentów

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY