• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Tigerfeeling. Trening mięśni dna miednicy metodą Cantienica

TIGERFEELING. TRENING MIĘŚNI DNA MIEDNICY METODĄ CANTIENICA

  • Wydawca: Edra Urban & Partner
  • Rok wydania: 2017
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 278
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-65625-48-9
 
89,00 zł
77,00 zł 77,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

"Tigerfeeling. Trening mięśni dna miednicy metodą Cantienica" autorstwa B. Cantieni pod redakcją Edwarda Saulicza

Część 1: Krótkie wprowadzenie do metody CANTIENICA - zasady i podstawowe pozycje w staniu, siadzie, leżeniu i klęku. Od razu można je wbudowywać w czynności dnia codziennego, ponieważ taki też jest ich cel. Za pomocą treningu usposabia się ciało do gotowości wykonania ruchu - zawsze i wszędzie. Ciało będące w gotowości do ruchu będzie chciało się poruszać, będziecie zatem mogli wprawiać go w ruch, kiedy tylko jest to potrzebne, tylko tyle i aż tyle.

Część 2: Program dla początkujących "Znaleźć dno miednicy" jest opracowany dla tych wszystkich, którzy po raz pierwszy zetknęli się z metodą CANTIENICA. Trwa około 20 minut i w różnych pozycjach ciała zaznajamia z aktywnością mięśnia dźwigacza odbytu. Jeśli jakieś ćwiczenie będzie dla was nieprzyjemne lub też nie będzie wywierać oczekiwanego wpływu, to przechodzić będziecie do następnej pozycji i w ten sposób przeskakując z pozycji na pozycję, z ćwiczenia na ćwiczenie odnajdziecie takie, z którym najbardziej się "zaprzyjaźnicie".

Część 3: Tigerfeeling ("Poczuć moc tygrysa") jest intensywnym programem skierowanym do mężczyzn i kobiet. Trwa około 45 minut. Pierwsze podejście prawdopodobnie jednak zajmie dobrą godzinę - zanim opanowane zostaną zawarte w nim ćwiczenia. Mniej czasu zajmnie wkomponowanie ich w odpowiednie pozycje ciała. Różne odmiany tych ćwiczeń, w zależności od potrzeby i ochoty, można dowolnie adaptować i w prosty oraz bardziej ambitny sposób przekształcać.

Część 4: Obejmuje trzy krótkie programy, które można wkomponować w wykonywanie czynności dnia powszedniego. 7-minutowy program ćwiczeń wykonywanych w pozycji leżącej "Halo, obudź się" stanowi perfekcyjny sposób na dobry start do kolejnego dnia. 7-minutowy program ćwiczeń wykonywanych w pozycji siedzącej w pracy bądź też tak poprostu w ciągu dnia może stanowić odświerzającą przerwę. Zogniskowanie się na postawie i oddechu zwiększa zdolność do koncentracji. Trzeci 7-minutowy program obejmuje ćwiczenia wykonywane w pozycji stojącej oraz podczas ruchu.

Książka "Tigerfeeling. Trening mięśni dna miednicy metodą Cantienica" zawiera rewelacyjny i skuteczny program treningowy dzięki któremu:

  • wzmocnisz pęcherz moczowy i pozbędziesz się krępującego problemu jakim jest nietrzymanie moczu
  • osiągnięcie orgazmu będzie łatwiejsze
  • wzmocnisz kręgosłup i pozbędziesz się bólu pleców

"Po pierwsze: mięśnie dna macicy są bardzo ważne dla zdrowia, postawy ciała i urody.

Po drugie: stosując właściwe ćwiczenia, można w prosty sposób trwale wytrenować mięśnie dna macicy.

Po trzecie: trening ten sprawia radość i prowadzi do cudownej świadomości ciała"

Benita Cantieni, autorka "Tigerfeeling. Trening mięśni dna miednicy metodą Cantienica"

Tagi: fizjoterapia książki ,

Spis treści

"Tigerfeeling. Trening mięśni dna miednicy metodą Cantienica" - spis treści:

  • Przedmowa.
  • Przedmowa do wydania polskiego.
  • Jak odkryłam moje tigerfeeling.
  • Relacja z doświadczeń kobiet.
  • Miednica kobiet.
  • Jak odkryłem moje tigerfeeling.
  • Relacja z doświadczeń mężczyzn.
  • Miednica mężczyzn.
  • Ćwiczenia.
  • Zasady dotyczące treningu i podstawowych pozycji.
  • Lokalizacja dna miednicy 20-minutowy program podstawowy.
  • Tigerfeeling - "moc tygrysa" 45-minutowy program intensywny.
  • Tigerfeeling na każdy dzień Krótki 7-minutowy program.
  • Glosariusz metody CANTIENICA - oczywista anatomia.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY